.::F1ORL F1 Online Racing League::.
[Jogok]

Az oldalról való másolás TILOS!Az oldalban rengeteg munkám van,ezért ha valamit másolni szeretnél vegyél fel MSN-re és ott megbeszélünk mindent!! Minden jog fenntartva!! Copyright© 2008. MSN-em: 

A nap vicce


látogató olvassa a lapot.

 
[Season 1]
 
[Season 2]
 
[Honlapverseny]
 
[Pontverseny]
 
[Reklám]

  

 

 

 
[Bejelentkezés]
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
[Népszámlálás]
Indulás: 2007-08-24
 
[Szavazás]

 

 

 

 

 

 

 

 
Szabályzat
Szabályzat
: Szabályzat

Szabályzat

J4NgOo  2007.09.16. 15:35

Olvasd el!!!

1. Bírói Testület

A bajnokságnak három állandó bírája van. A bírók aktív tagok. Semmilyen külön elbánás nem illeti meg a bírókat. A hivatalos végeredményt legkésőbb a következő időmérő edzés napjáig (azaz vasárnap délig) ki kell hirdetni!


J4NgOo
dilon.csaba@freemail.hu
Kuka tothiroli@hotmail.com
Dodi
vdodi@msn.com


2. Szabályváltoztatások

A bírók nem változtathatják önkényesen a szabályokat! Egy új szabály csak akkor lép életbe, ha az állandó tagok többsége megszavazza.


3. Chat szabályok


A bajnoki versenyek alatt TILOS a chat használata! Csak a szabadedzéseken ill. a warm up-on megengedett a chat-elés.

Chatstop-ot csak a szóvivő rendelhet el. Ha valaki a chatstop után ír üzenetet, akkor szóbeli figyelmeztetést kap minden megszólalásért. A szóvivő lesz az, aki az időmérő edzés és a verseny előtt megkérdezi, hogy mindenki készen áll-e az indulásra. Ilyenkor mindenki nyugtázza indulási szándékát/bugmentességét a következő üzenetek valamelyikével:

ready, rdy, redi, ok, igen, kesz, go.

Amennyiben valaki két percen belül nem reagál, akkor az időmérő/verseny nélküle indul el.

Indokolt esetben a szóvivőn kívül a BT többi tagja is megszólalhat "chatstop" alatt.

Aki a "chatstop" után ír üzenetet, azt a BT saját belátása szerint szóbeli figyelmeztetéssel/büntetőponttal büntetheti.



4. Versenykörülmények

Gumikopás: Normál
Üzemanyag-fogyás: Normál
Mechanikai hibák: Nincs
Időjárás: Változó
Versenytáv: 50%
Autó sérülésének mértéke: 30%



Megengedett segítségek:

Kipörgésgátló (F8) Teljes
Kuplung-asszisztens (F11) Teljes
Blokkolásgátló (F9) Teljes
Sebességváltó Automata-Kézi
Stabilitás segédlet Teljes
Kanyarodás segédlet (F1)
Alacsony

 

Semmilyen módosított fájl használata nem engedélyezett, mivel az a versenyző, akinek bármelyik fájlja eltér a szerveren lévő eredetitől (mismatch), nem indulhat el az időmérőn/ versenyen.

Bármilyen cheat, illetve trainer használata szigorúan tilos és a bajnokságból való azonnali kizárást von maga után!


5. Verseny elhalasztása


Ha valamilyen probléma lép fel a szerverrel a bajnoki versenyek előtt, akkor lehetőség van a verseny elhalasztására. Ebben az esetben 1 hét múlva (vagy egy másik közösen megszavazott időpontban) rendezzük meg a kérdéses futamot.


6. Vezetési szabályok és ezek megszegéséért járó büntetések


TILOS levágni a kanyarokat, lassítókat. Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán! A pálya szélét a kerékvető vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az esetben, ha a pályán kerékvető van. Minden esetben a kerékvető széléhez vagy a fehér vonalhoz viszonyítunk! A futamon maximum 5 vágás engedélyezett a hatodik vágástól vágásonként 2 mp büntetést kap a vétkes versenyző! Ha valaki baleset elkerülése ill. kicsúszás (vezetéstechnikai hiba is) miatt hagyja el a pályát, akkor az, természetesen nem számít vágásnak!

Az időmérő edzésen egy vágás sem engedélyezett (a legjobb körben keressük az esetleges vágásokat; ha a legjobb körben találunk vágást és a vétkes versenyző következő leggyorsabb köre szabályos volt, akkor a szabályosat vesszük figyelembe). Akinek minden mért körében találunk vágást az a következő szisztéma szerint lesz büntetve:

1 vágásért 5 hellyel hátrébb kerül a vétkes a rajtrácson, 2 vágásért 10 hellyel, háromért 15-tel, és ha valaki négyszer vágott, az automatikusan a rajtrács végére kerül. A büntetéseket a legjobb körhöz viszonyítjuk.

A kicsúszást követően a lehető leghamarabb vissza kell térni a pályára! Tilos rögtön az ideális ívre vágni abban az esetben, ha mögöttünk mások jönnek (ugyanez a szabály vonatkozik a boxutcából visszatérő versenyzőkre is)! Az ideális ívre merőlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A TC Override funkció használata kötelező, hiszen szűk helyen kizárólag ezzel lehetséges balesetmentesen megfordulni. A szabályos visszatérés titka, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt, majd amennyiben lehetséges NEM az ideális ívre térünk vissza, és ott gyorsítunk fel újra a versenytempóra. A szabály megszegéséért adható büntetések: szóbeli figyelmeztetés, +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont, a szabálytalanság súlyosságának függvényében.

Ha a sérült autóval közlekedő versenyző mögött más pilóták jönnek (ép autóval), akkor a sérült autóval versenyző pilótának tilos az ideális ívet használni (tehát a többieket feltartani). Sérült autónak minősül már az első szárny nélkül közlekedő versenyautó, sőt az üres üzemanyag tartállyal haladó is. Üres tankkal haladó versenyautóval TILOS az ideális ívet használni illetve a többi versenyzőt bármilyen formában akadályozni. A szabály megszegéséért adható büntetések: szóbeli figyelmeztetés, +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont, a szabálytalanság súlyosságának függvényében.

TILOS a szándékos ütközés, meglökés és ezzel egyidejű jogtalan előnyszerzés. A szabály megszegéséért adható büntetések: kizárás, boxutcai rajt, vagy eltiltás egy futamtól, a szabálytalanság súlyosságának függvényében.

TILOS a cikázás (egyenesben az ideális ív egynél többszöri megváltoztatása). A szabály megszegéséért adható büntetések: szóbeli figyelmeztetés, +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont a szabálytalanság súlyosságának függvényében.

TILOS a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha vétkes versenyző kiesett, a BT-nek joga van a kizárást egy futamtól való eltiltásra, vagy boxutcai rajtra cserélni. A BT csak akkor büntet az ilyen szabálytalanságokért, ha azt a program verseny közben nem tette meg!

TILOS a tolatás! Csak akkor engedélyezett, ha valaki a boxutcában szerelőcsapatán kis mértékben túlcsúszik, illetve, ha a pályán olyan helyzetbe kerül, amiből csak tolatással tud a pályára visszatérni! A szabály megszegéséért adható büntetések: +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont a szabálytalanság súlyosságának függvényében.

Tolatással újra lendületet szerezni szigorúan TILOS! A szabály megszegéséért adható büntetések: +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont a szabálytalanság súlyosságának függvényében.

TILOS a boxutca meghosszabbítását jelző fehér vagy sárga vonalat átlépni. Megengedett a vonalra való ráhajtás, de, ha a kerék rálóg a pályára, az már átlépésnek számít, és büntetést von maga után. Megszegéséért szóbeli figyelmeztetés jár (ha ezzel a manőverrel nem okoz balesetet és/vagy nem akadályoz senkit ill. a vétkes versenyző célba ért)! Ha a vétkes versenyző kiesett és ezzel a manőverrel nem okozott balesetet és/vagy nem akadályozott senkit, akkor a BT a büntetéstől eltekinthet.

Ha ezzel a manőverével balesetet okozott és/vagy valakit feltartott, akkor boxutcai rajt a következő futamon, vagy kizárás, attól függően, hogy kiesett vagy célba ért!

Ha ezt a szabálytalanságot időmérő edzésen követi el, akkor szóbeli figyelmeztetést kap.

TILOS diszkvalifikált versenyzőnek a pályán tartózkodni! Amikor a program kiszabja a büntetést a versenyző köteles azonnal a boxba hajtani és feladni a versenyt. Ha ezt mégsem teszi meg, akkor a következő versenyről eltiltjuk!

TILOS a boxban átlépni a megengedett sebességet (limiter használata kötelező)! Ha valaki ezt az időmérőn teszi, akkor szóbeli figyelmeztetést kap. A versenyen a program magától bünteti a vétkeseket.

Minden versenyző köteles használni a belső nézetet (T-Cam v. Cockpit nézet, azaz azt, amelyiken a tükör látható).

TILOS a boxutcát a piros lámpa elalvása előtt elhagyni! Aki ezt az időmérő edzésen megszegi, 5 hellyel hátrébb rajtol a futamon.

Rajtbaleset okozásáért a következő versenyen boxutcai rajt jár! Az újraindított futamok rajtjánál okozott baleseteket a BT saját belátása szerint büntetheti.

A főbb szabálytalanságok és büntetéseik összefoglaló táblázata

kis mértékű lökés, a szenvedő fél maximum 1-2 helyet veszít, és autója sértetlen marad (ha a vétkes versenyző rövid időn belül visszaengedi, akkor a BT eltekinthet a büntetéstől)

szóbeli figyelmeztetés

közepes mértékű lökés, a szenvedő fél 3-4 helyet veszít

1 büntetőpont

nagy mértékű lökés, a szenvedő fél 5-6 helyet (vagy többet) veszít

2 büntetőpont

közepes mértékű lökés, a szenvedő fél 3-4 helyet veszít és autója megsérül
(pl.: első szárnytörés)

3 büntetőpont

nagy mértékű lökés, a szenvedő fél 5-6 helyet (vagy többet) veszít és autója súlyosan megsérül (pl.: hátsó szárny törés)

3 büntetőpont

nagyon-nagy mértékű, vagy szándékos lökés, a szenvedő fél nem képes folytatni a küzdelmet

kizárás, boxutcai rajt, vagy eltiltás egy futamtól


7. Előzés

Az előzés a verseny egyik kulcsfontosságú és egyben legkockázatosabb manővere! Tilos több autónyi távolságból megpróbálni az előzést, ugyanis az elől haladó autóját nem lehet felhasználni a pályán maradásra! A szabály megszegéséért adható büntetések: szóbeli figyelmeztetés, +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont a szabálytalanság súlyosságának függvényében.

A védekező versenyző nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben! A szabály megszegéséért adható büntetések: szóbeli figyelmeztetés, +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont a szabálytalanság súlyosságának függvényében. A védekező versenyzőnek van teljes joga először ráfordulni a kanyarra az általa választott sebességgel és íven. Ez CSAK akkor módosul, ha az előzni kívánó versenyző már teljesen a védekező mellé ért!


8. Feltartás, blokkolás

Tükrök használata kötelező, hiszen ezek nélkül elég nehéz megítélni a hátul lévő helyzetét.

A lekörözendő versenyző köteles a lekörözéshez készülő pilótát olyan hamar elengedni, ahogy csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félre húzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a leköröző versenyzőt is bajba sodorhatja!

Ha a lassabb pilóta teheti, akkor úgy engedje el a gyorsabb pilótát, hogy a kanyarbevétel után a kigyorsításnál az ideális ívet elhagyva lehúzódik és "fékezés nélkül" gazelvétellel lassít, amíg a leköröző versenyző elhagyja (erre valók az egyenesek). A szabály megszegéséért adható büntetések: szóbeli figyelmeztetés, +10 mp, +20 mp, 1 v. 2 büntetőpont a szabálytalanság súlyosságának függvényében.


9. Büntetések, büntetőpontrendszer, szóbeli figyelmeztetések


Lásd az egyes pontok alatt! A verseny alatt csak a program által kiszabott büntetéseket kell letölteni! Az esetleges további büntetésekről a BT tagjai a verseny után döntenek!

A legtöbb szabálytalanságért szóbeli figyelmeztetés vagy büntetőpont jár (ezeket a szabálytalanságokat lásd a 6.menüpontban). Akinek 5 büntetőpontja összegyűlik az első alkalommal 10 helyes rajtbüntetést kap a következő futamon. Minden további esetben, amikor összejön az 5 büntetőpont, boxutcai rajt jár a vétkesnek.

A BT saját belátása és a szabályzat értelmében adhat szóbeli figyelmeztetéseket is. Ha valaki ezekből hármat összegyűjt, akkor 1 büntetőpontra módosul a három figyelmeztetés.

Sem a szóbeli figyelmeztetések sem a bűntetőpontok nem évülnek el! Csak az évad végén, vagy a fent leírtak szerint évülhetnek el ezek a büntetések!


10. Időmérő edzés lebonyolítása

Az időmérő edzés 15 perces, mely idő alatt körök száma nincs korlátozva.

A Kvalifikáció és a Versenyen öszesen 12 versenyzõ indulhat!
A 2. Szabadedzés alapján az elsõ 12 versenyzõ indulhat a Kvalifikáción és a Versenyen.
(persze akkor aktuális ha meghaladja a pilóták száma ezt)

Mivel egyszerre több versenyző is pályán van, ésszerű követési távolságot (ajánlott: 150-200 m), a magunk és az előttünk lévő érdekében be kell tartani! A felvezető körén lévő versenyző köteles elengedni a mögötte jövőt, illetve, aki érzi, hogy rontott abban a körében, az udvariasan húzódjon félre, ha utolérték.

Kicsúszott versenyzők a 6. pont alapján térhetnek vissza a pályára. Akinek a kicsúszást követően a kereke leszakadt, vagy javíthatatlanul sérült az autója (hátsó szárny letört) annak tilos visszamennie a boxba, ESC-et kell nyomnia!!

A 6. pontban leírt vezetési szabályok természetesen az időmérőn is érvényben vannak. A BT a visszajátszások megtekintése után hirdet eredményt.


Az időmérő alatt tilos a chat, a chatstopot csak a szóvivő oldhatja fel, a 30. percben.

Egyenlő idők esetében mindig a pontversenyben előrébb álló versenyző rajtol a kedvezőbb rajtpozícióból. Ha egyenlő pontjaik vannak, akkor közöttük a sorrendet a 15.ös pontban leírtak szerint döntjük el.


11. Tartalék pilótákra vonatkozó szabályok


A tartalék pilótáktól is kellő felkészültséget várunk el a futamon való induláshoz. A BT erről a futam előtti edzéseken győződik meg. Amennyiben a BT megítélése szerint a pilóta nem felel meg az elvárásoknak, eltanácsolhatják az adott futamról!

A tartalék pilótának szavazati joga nincs!

A tartalék pilóták pontszáma az egyéni pontversenybe (saját nevük) alatt beszámít.


12. Futam lebonyolítása


A hivatalos bajnoki versenyeken a rajtolás lámpára történik. Tilos a rajtnál való kiugrás, a szabálytalankodókat a szerver automatikusan 10mp-es STOP&GO büntetéssel sújtja. Amennyiben valaki a büntetését 2 körön belül nem tölti le, a szerver automatikusan diszkvalifikálja. A BT a szerver által diszkvalifikált versenyzők eredményeit nem fogja értékelni.
                                                         


13. Pontozás


A pontozási rendszer teljes egészében megegyezik a 2007-os FIA szabályzat szerintivel.

1. hely: 10 pont
2. hely: 8 pont
3. hely: 6 pont
4. hely: 5 pont
5. hely: 4 pont
6. hely: 3 pont
7. hely: 2 pont
8. hely: 1 pont


A következő két pontverseny kerül megrendezésre:

Egyéni pontverseny
Csapat pontverseny

Egy futamon csak azok a pilóták szerezhetnek pontot, akik a versenytáv 90%-át teljesítették. Bővebb leírás a
11. pontban

Holtverseny esetén, mind az egyéni, mind a csapatversenyben a következők szerint dől el a végleges sorrend:

- bajnok az a versenyző, aki több első helyezést ért el az idényben, vagy az a csapat, amelynél az első helyezések száma (a két versenyzőnél együttesen) magasabb, mint a konkurens csapaté, vagy csapatoké.

- ha az első helyezések száma is azonos, akkor az elért több második helyezés dönt.

- ha az elért második helyezések száma is azonos, akkor a legtöbb elért harmadik hely lesz a döntő, és így tovább.


14. Internet kapcsolat akadozása (Lag)


Sajnos az online játék együtt jár az akadozással is. Ezért, aki indulni szeretne annak legalább 256 kbit/s letöltési és 64 kbit/s feltöltési sebességgel kell rendelkeznie. Akinek ennél alacsonyabb sebességű kapcsolata van, az nem indulhat, az esetleges balesetek elkerülése érdekében.

Lag-os versenyző(k)re vonatkozó szabályok:

Az esetleges ütközésekért csakis őt vonjuk felelősségre, abban az esetben, ha az ütközés helyétől maximum 2-3 kanyarra már volt lagja. Ha az ütközés pillanatában (és előtte 2-3 kanyarral) nem lagolt, akkor az esetet versenybalesetként bírálják el a bírók.

Ha már az edzések során is folyamatosan lagol akkor a bírók felszólítják a szerver elhagyására. Ezután természetesen visszajöhet. Ha ennek ellenére sem oldódik meg a probléma, akkor a bírók a zökkenőmentes lebonyolítás érdekében eltanácsolhatják az adott futamról!


15. Szerver problémák

Ahogy az internet kapcsolattal úgy a szerverrel is felmerülhetnek bizonyos problémák.

Időmérő edzésen történő szerver-fagyás esetén a következő a teendő:

Ha az időmérő edzésen történik a fagyás, akkor a teljes edzést meg kell ismételni. Azonban ha valaki a mezőnyből az edzés közben mentett képet az eredményekről, akkor a kép szerinti állapotból lehet folytatni az edzést.

Versenyen történő szerver-fagyás esetén a következő a teendő:

A futam fele előtt lefagy: A versenyzők azonnal gyülekezzenek az MSN-en. A bírók kötelesek újraindítani a szervert (amennyiben lehetséges) és az eredeti rajtsorrenddel egy új rajtot elrendelni.

A futam 50% és 75%-a között fagy le: Amennyiben a replay nem hibásodik meg, az eredmény végleges. Azonban azt a kört, amiben a szerver lefagy nem számítjuk bele a végeredménybe, tehát a megtett körök száma -1 körnek is ki kell tennie a futam 50%-át. A pontszerző helyeken befutott versenyzők az eredeti pontoknak csak a felét kapják meg.

A futam 75%-a után fagy le: Az eredmény végleges, amennyiben nem hibás a replay. Az eredeti pontok járnak az első nyolc helyezettnek. Természetesen a 75%-nak -1 kör esetén is meg kell lennie.

Amennyiben a replay nem marad ép a szerveren vagy az újraindítás a verseny napján nem lehetséges, akkor futamot újra kell futni a hivatalos rajtsorrenddel.

Fontos: A replay-nek mindig a szerveren kell épnek maradnia, hiszen a döntések a szerver replay alapján fognak megtörténni!


16. Óvás benyújtása

Bárki bármilyen szabálytalanságot megóvhat.

Az óvásban fel kell tüntetni a megszegett szabályt, az időpontot a replay-en és a szabálytalan versenyzőt.A végleges eredmény ellen fellebbezési lehetőség nincs, ám egy esetleges hibás kiírást a BT minden következmény nélkül javíthat.
Az óvásról a másik fél is tájékoztatást kap, hogy legyen ideje saját álláspontját kifejteni.


17. Verseny kihagyása


Tisztában vagyunk vele, hogy minden versenyen nem tud mindenki megjelenni. Azonban nem szeretnénk, ha valaki ebből rendszert csinálna.

Ha egy teljes jogú tag egymás után három alkalommal indokolatlanul nem jelenik meg akkor automatikusan visszaminősül tartalék pilótává. Ha valaki a Menü Hiányzások rovatában előre jelzi, hogy nem tud indulni egy futamon, akkor nem számítjuk kihagyott versenynek az adott futamot.

Amikor a pilótának összegyűlik a három elmulasztott versenye, automatikusan visszaminősül tartalék versenyzővé (lásd feljebb). Ekkor a BT-nek lehetősége van a helyére léptetni egy tartalék státuszban lévő versenyzőt (ha az beleegyezik).



18 .Verseny újraindítása, BUG-ok leírása

A szóvivő a warm-up közben mindenkit felszólít arra, hogy ellenőrizze a bug-okat illetve megkérdezi, hogy mindenki készen áll-e a rajtra. Ilyenkor minden versenyzőnek maximum 2 perce van, hogy indulási szándékát jelezze. Új rajt elrendelésére a következő esetekben van lehetőség:
 
- valaki a rajt előtt "BUG-om van" üzenetet ír

- az első körben négy, vagy annál több versenyző jelzi egyszer, a játékban levő Quickchat-be beállított �Serules�-el (de csakis azzal!), hogy önhibáján kívül autója sérült, vagy szintén önhibáján kívül öt, vagy annál több helyet vesztett. A versenyt ennek ellenére folytatni kell, hisz nem biztos, hogy az újraindítás ténylegesen el lesz rendelve
. Aki futam közben egynél többször használja a Quickchat-et, vagy egyéb üzeneteket ír, a chatelés szabályaiszerinti büntetésben részesül.

- az első három körben a mezőny fele kiesik

Az újraindított rajtokat a BT visszanézi és a balesetek okozóit, valamint az önhibájukból pozíciót vesztő, és ezt jelzőversenyzőket szankciókkal sújthatja!
Jelenleg nincsenek ismert bugok a játékban.


19. Jelentkezés


Adatok amik szükségesek:

Teljes név
Csapat
Nicknév
Születési dátum
Lakhely

Jelentkezni csak a Bírói Testületen keresztül lehet. A jelentkezõk felvehetik a kapcsolatot az MSN-en.

A jelentkezés feltételei:

- elolvastad és megértetted az F1ORL szabálykönyvét

- letöltötted, telepítetted a liga honlapjáról a szerveren való problémamentes játékhoz szükséges kiegészítéseket

- nem árt, ha gyors vagy, de nem ezen van a fő hangsúly

- legalább 256/64 kbit/s sebességű internet kapcsolatod



 
[Gyors Hírek]

Riportok
Malaysiai nyilatkozatok

Beszámoló
Maláy
GP...
Riportok
GPNEWS szerkeztője, elkapta pár szóra J4NgOo-t...
Honlapverseny
Honlapverseny indul az F1ORL-en

 

 
[F1orl]

 
[Naptár]
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
[Idő]
 
[Chat]




 
[TeamSpeak]

 

IP

 

 

 
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak